Strategia

Myśląc o promowaniu marki, wiele osób chce od razu ruszać z reklamami i oczekuje natychmiastowych efektów. Niestety często okazuje się, że firma nie jest gotowa do wprowadzenia skutecznych działań! Czy klient wie, kim jesteś? Czy na stronie można łatwo znaleźć informacje o Twoich produktach? Czy masz ujednolicone materiały promocyjne, aby stale podkreślać najważniejsze cechy Twojej firmy? No i czy łatwo znaleźć kontakt?


W Wytwórni Pikseli stawiamy na spójną komunikację, aby każdy element był nośnikiem przekazu firmy, dbając o jej wizerunek. Dzięki temu jej odbiór jest bardziej zrozumiały dla otoczenia – w końcu jak Cię widzą tak Cię piszą.


Dlatego przed opuszczeniem „bezpiecznego portu” sprawdzamy, czy cały potrzebny sprzęt jest na pokładzie, łódź nie przecieka i można bezpiecznie stawiać żagle, wypływając na szerokie wody działań promocyjnych!

strategia marketingowa audyt marketingowy zarządzanie komunikacją

STRATEGIA
MARKETINGOWA

Strona internetowa czy prezentacje ofertowe to z pewnością przydatne narzędzia, tylko czy na pewno skierowane są do odpowiednich osób? Kto jest Twoim klientem? Na czym najlepiej opierać przekaz w Twojej branży? Jak reklamuje się konkurencja? Co Cię od niej różni? Strategia pozwala uporządkować wszystkie elementy identyfikujące markę w jedną spójną całość. Podpowiadamy, jak wykorzystując przemyślany branding najlepiej zaprezentować się klientom, wyróżnić się na tle konkurencji i realizować długoterminowy plan budowania wizerunku firmy, który zostanie zapamiętany.

AUDYT
MARKETINGOWY

Najciemniej bywa pod latarnią. Dlatego będąc w firmie i skupiając się na bieżącym działaniu, można przeoczyć pewne rzeczy, które miały być dokończone “wkrótce”, ale czekają już kolejny rok niczym cieknący kran w kuchni. W ten sposób zaciemnia się całościowy obraz, jaki Twoja marka kieruje do klientów. Dzięki spojrzeniu z innej perspektywy jednocześnie bazując na wieloletnim doświadczeniu, jesteśmy w stanie lepiej określić elementy promocji i komunikacji, które wymagają poprawy. Efektem naszych działań jest raport, który stanowi świetną bazę do wprowadzania usprawnień w komunikacji firmy.

ZARZĄDZANIE
KOMUNIKACJĄ

Patrzymy nie tylko na komunikację firmy na zewnątrz (poprzez np. materiały drukowane i cyfrowe), ale również komunikację wewnętrzną przedsiębiorstwa, aby wszędzie zachować spójność wizerunku i jednolity branding. Bierzemy pod uwagę obecne oraz potencjalne kanały komunikacji firmy, tworząc plan, w którym uwzględniamy wzajemne relacje pomiędzy poszczególnymi elementami, wykorzystując w pełni ich atuty. Skupiamy się na celach długookresowych, które rozbijamy na mniejsze kroki. Dzięki odpowiednio stworzonemu harmonogramowi jesteśmy w stanie rewidować bieżące postępy i sprawdzać, jak konkretne działania wpływają na sprzedaż oraz wizerunek firmy.